ALTRES PUBLICACIONS FOCUSGI

el-ocaso-del-empleo-como-sobrevivir-en-el-futuro-del-trabajo

EL OCASO DEL EMPLEO. CÓMO SOBREVIVIR EN EL FUTURO DEL TRABAJO

13/10/2014
254 visites

De l'empresa eficient a l'empresa àgil per a poder competir en entorns cada cop més caótics.   En uns moments en que l’ocupació i sobretot la desocupació està a l’agenda de tots els partits polítics, els autors d’aquest llibre asseguren que en la “cursa contra les màquines” hi ha moltes professions, avui... llegir mes

Font / Autor: Focus Gi
Link:
Arxiu Adjunt
marqueting-digital

MÀRQUETING DIGITAL

08/07/2014
288 visites

Aquest llibre desenvolupa els continguts del mòdul professional de màrqueting digital, comú als cicles formatius de grau superior corresponents als títols de tècnic superior en gestió de vendes i espais comercials, i de tècnic superior en màrqueting i publicitat, pertanyents a la família professional de comerç i... llegir mes

Font / Autor: MIGUEL MORO VALLINA; ADOLF RODES
Link:
Arxiu Adjunt
fidelitzacio-de-clients

FIDELITZACIÓ DE CLIENTS

04/06/2014
306 visites

La qualitat ja no es limita a complir amb uns atributs o beneficis bàsics d'un producte o servei . No és tant el QUÈ es cedeix a canvi d'un preu, sinó el COM es lliura, el que influeix en la percepció de valor .La fidelització de clients s'ha convertit en els últims anys en una quimera i en una utopia, de la qual tothom parla, però pocs... llegir mes

Font / Autor: Juan Carlos Alcaide
Link:
Arxiu Adjunt
activa-el-boca-orella

ACTIVA EL BOCA ORELLA

06/05/2014
294 visites

El poder de la publicitat tradicional ha decrescut, el que realment mou els negocis avui en dia és el boca-orella. La gent confia en les recomanacions d'un amic, un col·lega, un professor o una celebritat. Molts pensen que no poden fer res per promoure les referències interpersonals, però l'autor d'aquest reeixit llibre ens mostra una sèrie... llegir mes

Font / Autor: John Jantsch
Link:
Arxiu Adjunt
el-lider-que-no-tenia-cargo-una-fabula-moderna-sobre-el-liderazg-o-en-la-empresa-y-en-la-vida

EL LIDER QUE NO TENIA CARGO: UNA FABULA MODERNA SOBRE EL LIDERAZG O EN LA EMPRESA Y EN LA VIDA

01/04/2014
341 visites

Robin Sharma ha compartit durant més de quinze anys la seva fórmula per aconseguir l’èxit amb les empreses líders de Fortune 500 i amb personatges destacats d’arreu del món; una fórmula que l’ha convertit en un dels assessors de lideratge més sol·licitats a escala internacional. Ara, per primera vegada, Sharma comparteix... llegir mes

Font / Autor: Robin Sharma
Link:
Arxiu Adjunt
la-clau-es-el-perque-com-els-grans-liders-ens-inspiren-a-actuar

La clau és el perquè: Com els grans líders ens inspiren a actuar

21/11/2013
341 visites

Hi ha persones i organitzacions que són pioneres i que obtenen èxits una vegada i una altra. En canvi, n'hi ha d'altres, potser més qualificades, que passen desapercebudes. Steve Jobs, els germans Wright, Martin Luther King, Howard Schultz, Walt Disney, Harley Davidson... són exemples de grans líders i de creadors d'empreses capdavanteres. Són models que... llegir mes

Font / Autor:
Link:
Arxiu Adjunt
el-metode-de-lean-startup

EL MÈTODE DE LEAN STARTUP

21/11/2013
432 visites

El mètode Lean Startup és un nou enfocament que s’està adaptant a tot el món per canviar la manera en què les empreses creen i promocionen els seus productes. Eric Ries, el seu creador, defineix una startup com «una organització dedicada a crear alguna cosa en condicions d’incertesa extrema». Això es compleix tant per a... llegir mes

Font / Autor: ERIC RIES
Link:
Arxiu Adjunt
generacio-de-models-de-negoci

GENERACIÓ DE MODELS DE NEGOCI

21/06/2013
378 visites

En aquests últims anys hem assistit a l'arribada de nous models de negoci disruptius que han canviat el paisatge dels mercats. Tots tenen un denominador comú, trenquen amb la tradició i amb les característiques dels models de negoci tradicionals que fins ara havien dominat el món.En aquest llibre s'analitzen i s'ofereixen les eines, molt senzilles i... llegir mes

la-rueda-del-director-comercial

LA RUEDA DEL DIRECTOR COMERCIAL

22/04/2013
350 visites

Aquest llibre, els consultors d'Actitud Comercial exposen les seves experiències i els diversos reptes  que els seus clients s'han plantejat sobre el terreny al llarg d'aquests últims anys.  L'activitat comercial és un element important i decisiu en una empresa. Aquest llibre aclareix els problemes més freqüents amb què es poden trobar les... llegir mes

Font / Autor: Frederic Martrat, Tània Escala, Clàudia Turrò i Sònia Sànchez
Link:
Arxiu Adjunt
exito-competitivo

ÉXITO COMPETITIVO

22/04/2013
366 visites

A l'empresa i en el camp de joc. Almenys, així ho creu Samer Soufi, que pren en aquest llibre com a font d'ensenyament l'esport d'alt rendiment L'autor creu que les aptituds clau per aconseguir la màxima eficacia en qualsevol competició, en equip o individualment, són semblants. Així que va elaborar un decàleg que va de l'ambició i el desig de... llegir mes

Font / Autor: Samer Soufi
Link:
Arxiu Adjunt
como-negociar-con-exito-en-50-paises

CÓMO NEGOCIAR CON ÉXITO EN 50 PAÍSES

22/04/2013
361 visites

SinopsiNova edició ampliada i corregida del 2006.La finalitat d'aquesta obra és oferir informació clara, concisa i útil per negociar en cinquanta paísesque representen en el seu conjunt més del 90% de l'economia mundial. El llibre es planteja com una obra de referència-la primera que es publica en castellà sobre la matèria-la consulta... llegir mes

Font / Autor: OLEGARIO LLAMAZARES GARCIA-LOMAS
Link:
Arxiu Adjunt
fixant-preus-per-guanyar-competitivitat

FIXANT PREUS PER GUANYAR COMPETITIVITAT

22/04/2013
387 visites

Ple de il·lustratius exemples, els lectors descobriran restaurants en els quals els clients fixen el preu, esbrinaran com Google i altres empreses d'alta tecnologia fan servir estratègies de preus per reformular sectors sencers i coneixeran com els executius xinesos declaren i lluiten en guerres de preus per conquerir nous mercats. El llibre va més enllà dels... llegir mes

Font / Autor: Jagmohan Raju Y Z John Zhang
Link:
Arxiu Adjunt
pensar-estrategicamente

PENSAR ESTRATÉGICAMENTE

22/04/2013
392 visites

Aquesta obra presenta una nova versió del seu model de gestió que ja es va presentar en l'anterior llibre de l'autor, que permet el seguiment d'un procés de gestió estratègica de forma senzilla i entenedora, ja que permet construir cada etapa a partir de la anterior. S'expliquen de forma fàcil i atractiva tant els diferents conceptes estratègics,... llegir mes

Font / Autor: Xavier Gimbert
Link:
Arxiu Adjunt